Skip to main content
Beantwoord

WiFi geen internet V10a

  • July 23, 2020
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

NielsO
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Bericht is verwijderd (?) dus dan maar opnieuw.

 

Hallo,

Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op mijn modem sterker nog hij doet helemaal niks als ik via de link wil inloggen. De pagina kan niet worden geladen. Ik heb van alles al geprobeerd.. van resetten naar de webbrowser leeg maken niks doet het. Ook kan ik als enige bijna geen gebruik maken van de WiFi verbinding en andere wel (snelheid is stabiel bij de andere in huis). 

Via de live chat van de klantenservice zegt iedereen wat anders en eigenlijk dan ook niks. 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet een oplossing? Wil namelijk graag kunnen inloggen op de modem zodat ik wat dingen kan veranderen

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @NielsO,

Je vorige topic is niet verwijderd, maar samengevoegd met het centrale topic. Zie hier jouw bericht. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • July 23, 2020

Hallo @NielsO,

Je vorige topic is niet verwijderd, maar samengevoegd met het centrale topic. Zie hier jouw bericht. 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @NielsO, ik zie dat Chris je al naar jouw eerdere reactie in het andere topic gewezen heeft, dat is fijn. In dat topic staan ook tips om ervoor te zorgen dat je wel op de V10a kan inloggen, daar zijn wat problemen mee, maar met die stappen moet het lukken. Ik hoop dat dat ook bij jou het geval is.

Als je daar nog vragen over hebt, laat het dan vooral in dat topic weten. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen wij je het beste helpen. Als je nog andere vragen hebt, maak dan gerust een nieuw topic aan.