Skip to main content

Ik kan mijn wifi gegevens niet wijzigen op mijn Experia modem.

Ik heb de servicetool meerdere keren geprobeerd, maar krijg de volgende foutmelding: ‘Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw.’

Ik heb geprobeerd om het te doen door in te loggen via mijn modem, maar ook dat lukt niet. Ik kan inloggen via mijnmodem. Ik kan daar ook op Wi-Fi klikken. Daar kan krijg ik de velden om de naam van mijn wifi te wijzigen en het wachtwoord te wijzigen. Ik kan deze velden wijzigen en dus een andere naam opgeven en een ander wachtwoord in typen. Ik klik vervolgens op apply. Hij lijkt dan op te slaan maar er veranderd niets. Als ik de pagina ververs is het oude wachtwoord en de oude naam er nog steeds.

Ik heb 2 super wifi punten. 

Wat kan ik doen om mijn wifi wachtwoord te wijzigen?

Hoi @KjelddR, welkom hier. 

JE wil dus graag de WiFi naam veranderen. Dit lukt echter niet. Welk modem heb je? Want de Super WiFi nemen voor de V8, V9 en V10 nemen de WiFi over van het modem. Op die modems staat de WiFi dus uit. Dus wil je de WiFI naam aanpassen, dan kan dat via de SuperWiFi. Via http://192.168.2.151 log je daar op in en kun je het daar aanpassen.


Ik ga er van uit dat het gelukt is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.