Skip to main content
Beantwoord

Wifi icoon op de Box 12 brandt niet en er is geen wifi meer

• 1 maart 2025
  • 7 reacties
  • 78 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen geen wifi internet meer. 

Het icoontje 'wifi' op de modum brand helemaal niet meer. De icoontjes Internet, Power en Tv branden wel groen. Mijn bestaande wifi kan ik ook niet meer terugvinden in de wifi lijst op al mijn apparaten. 

Ik gebruik een Kpn modum V12, die het afgelopen jaar wel heeft gewerkt. Ik gebruik ook 2 wifi superpunten. Er is een glasvezel aansluiting waar ik gebruik van maak.

Heb van alles geprobeerd, en heb ook geprobeerd een nieuwe wifi aan te maken. Maar dat is allemaal niet gelukt helaas.

Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen?

Ik hoor het graag,

Groeten Mark

Beste antwoord door HKV

Druk maximaal 2 seconden op de wifi knop aan de zijkant om wifi aan te zetten. Soms duurt het een minuutje voordat wifi weer aan gaat.

Anders even modem resetten mocht dit niet werken.

Bekijk origineel

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22494 reacties
  • 1 maart 2025

Dag ​@Mvdvdvdvdv heb je al geprobeerd om door het indrukken van het wifiknopje op het modem de wifi weer aan de praat te krijgen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 maart 2025
Joep1965 schreef:

Dag ​@Mvdvdvdvdv heb je al geprobeerd om door het indrukken van het wifiknopje op het modem de wifi weer aan de praat te krijgen?

Bedankt voor de reactie! Heb het geprobeerd, maar helaas zonder succes.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22494 reacties
  • 1 maart 2025

Het knopje moet je echt wel een paar(misschien wel 10)seconden ingedrukt houden.  Heb je een reset al geprobeerd?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 31 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2025

Druk maximaal 2 seconden op de wifi knop aan de zijkant om wifi aan te zetten. Soms duurt het een minuutje voordat wifi weer aan gaat.

Anders even modem resetten mocht dit niet werken.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22494 reacties
  • 1 maart 2025

Dank voor de correctie ​@HKV !

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 maart 2025

Max 2 seconden de knop indrukken lijkt te werken. De Wifi is weer terug.

Voel me wel een beetje dom, zoveel dingen geprobeerd en een aantal uur er aan besteed met filmpjes op Youtube kijken hoe ik het probleem kon oplossen. En uiteindelijk is het 1 knopje indrukken haha.

Hartelijk dank voor jullie reacties HVK en Joep, en een fijne dag nog!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15369 reacties
  • 4 maart 2025

Top dat het uiteindelijk -vrij simpel- op te lossen was ​@Mvdvdvdvdv ðŸ˜ƒ Dit is natuurlijk wel iets dat je net even moet weten, je bent dus absoluut niet dom ðŸ˜‰