Skip to main content

Ik heb een Experia box V10 A en wil Snelere WiFi in mijn schuur hebben,wat is de beste oplossing voor mij?

Met vriendelijke groet,

Paul.

Een kabel trekken naar de schuur en daar een "Wi-Fi versterker " plaatsen.


Dankjewel maar mijn schuur is meer Dan 25 meter van mijn Experia box. Ik wil mijn Bluetooth speakers kunnen gebruiken,geen tv


Een netwerkkabel mag zeker 100 meter lang zijn.


Dat wel maar het is niet praktisch voor mij.

Er  moet wel een  draadloze oplossing zijn?


Dat wel maar het is niet praktisch voor mij.

Er  moet wel een  draadloze oplossing zijn?

Nee. 25 meter kan je nooit fatsoenlijk overbruggen met WiFi.

Wat bedoelt u eigenlijk met Bluetooth speakers? Bluetooth is een andere techniek dan WiFi. 


... Ik wil mijn Bluetooth speakers kunnen gebruiken,geen tv

Waarom heb je dan "Snelere WiFi" nodig?

Het mag dan niet praktisch zijn, maar op die afstand heb je "hulp" van een kabel nodig. WiFi haalt dat niet.


Ik heb Sonos. Speakers en wil music streamen van Spotify


Als je Bluetooth wil gebruiken in je schuur heb jegens WiFi nodig is een anderen techniek


Goedemiddag @Pavlos en welkom op het forum :)

 

Ik zie dat de community je al van de nodige input heeft voorzien en ik kan daar verder weinig aan toevoegen! De enige oplossing die ik kan bedenken is inderdaad een kabel trekken en daar een versterker op aansluiten. 


Een netwerk kabel in een 16mm PE slang, net naast het tegelpaadje ondiep in de grond (bv).

Anders zou 2x een DVS ("draadloos" via stopcontact ) nog te proberen zijn, als je in huis een stopcontact op de kabel hebt (maakt) die naar de schuur gaat dan maak je een goede / de meeste kans.


Goedemorgen @Pavlos , ik heb niks meer van je vernomen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de tips die hier zijn gegeven 🙂 Ik ga het topic daarom sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!


Oke bedankt,

Waar moet ik afmelden?


Gewoon niet meer reageren 😜

En op dat sterretje klikken. Zodat die grijs word.

 


Oke bedankt,

Waar moet ik afmelden?

Op zich is dat niet nodig hoor, altijd handig ook om dit profiel achter de hand te hebben. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben dan kun je ze altijd via deze weg stellen :) 


Reageer