Skip to main content
Wat een top bedrijf weer KPN!!!



Jullie kunnen wat hoor.



2 maanden geleden contact op genomen met KPN i.v.m. onze slechte wifi in huis. Vervolgens een medewerker aan de telefoon die van alles vraagt, waaronder of ik de wifi test gedaan heb. En die had ik inderdaad gedaan, die duurde al 1 uur. vervolgens gaat de medewerker een test doen. en zegt dat alles goed is, waarop ik antwoord dat dat niet het geval is. dan beloofd hij mij dat er een monteur contact op zal nemen om bij ons langs te komen. vervolgens hoor ik 2 maanden niks. en de wifi is nog steeds traag. Maar wel betalen voor de volle mep. Vanavond nog maar eens een keer contact op genomen met KPN. Daar mijn verhaal uitgelegd en verteld over het gesprek met de vorige medewerker 2 maanden geleden. waarom er geantwoord word, ja dat kan helemaal niet dat ze een monteur beloofd hebben. Want wij sturen niet zomaar een gratis monteur lang. ik zeg dat dat wel degelijk beloofd is, en dat dat toch wel wat zegt over het personeel van KPN en het bedrijf zelf. vervolgens laten ze mij de test nogmaals uitvoeren het heeft ze het over een wifi versterker, die je gratis krijgt wanneer de score van de test niet goed blijkt te zijn. nou ik weer de test doen, de score: 2 mbit op de boven verdieping en 1 mbit op onder verdieping. Dan geeft de site aan, dat ze weten wat het probleem is. En gaan een aantal dingen uitvoeren zoals de instellingen en een ander wifi kanaal enzovoort...…….

en daarna zal de wifi het na behoren doen. nou dikke vinger, het is nog precies het zelfde. via verschillende apparaten de test uitgevoerd, dus aan het apparaat zal het niet liggen. Ook over die wifi versterker komt niks in beeld die ik dan zou kunnen krijgen. wel ligt het aan KPN, ik heb 2 mobiele abonnementen en de tv, bellen en internet van KPN het duurste pakken ook nog eens. En dan word je zo behandeld, en zo aan het lijntje word gehouden belachelijk gewoon.



Maar ik ga maar eens bij Ziggo horen wat ze me kunnen bieden want ben hier toch echt wel klaar mee.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hey @te veldhuis, welkom op het KPN forum. Enorm zuur dat de WiFi in je woning erg slecht is. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar van baalt. Goed dat je die frustratie hier even van je af hebt kunnen schrijven. We helpen je hier op het forum graag om de draadloze verbinding te verbeteren. Daarvoor heb ik wel wat meer informatie nodig, te beginnen: in je startpost geef je aan 1 Mbit/s snelheid te meten op de begane grond. Dat is heel traag! Wil je eens controleren op: Fourstack welke snelheid tot aan je woning -technisch- mogelijk is?
Hallo Nadia,



Daar geeft die aan 9mbit



Gr
Oei, dat is niet veel @te veldhuis Daarmee hoef je ook geen hoge snelheid via WiFi te verwachten!



Misschien dat je in aanmerking komt voor Sneller Internet Buitengebied? Sneller Internet Buitengebied is beschikbaar voor particulieren die in een gebied in Nederland wonen waar de komende zes maanden niet meer dan 15 Mbit/s downloadsnelheid bereikt kan worden. Met een De postcode moet in een buitengebied liggen met voldoende capaciteit op het 4G-netwerk en waar we verwachten voldoende 4G dekking binnenhuis te kunnen bereiken. Het kost niks extra's op je huidige vast Internet abonnement. Je ontvangt tot 30 Mbit/s meer dan je huidige snelheid.



Kijk snel op onze site: Sneller internet via 4G of jij ervoor in aanmerking komt. doe de check door je postcode en huisnummer in te vullen.


Hi @te veldhuis, ik heb niks meer van je gehoord. Heb je nog wat gehad aan mijn advies Sneller Internet Buitengebied? Ik hoor het graag.
Helaas geen reactie meer van je gehad te veldhuis. Geen bericht, goed bericht? Ik ga er vanuit dat je geen (hulp)vraag meer hebt. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog vragen hebben? Laat het weten 🙂

Reageer