Skip to main content

Sinds het wijzigen van het wachtwoord met de wifi manager is de internetverbinding instabiel.  We zijn iom KPN al teruggegaan naar het oude wachtwoord en nu kun je met zowel het nieuwe als oude wachtwoord inloggen. Dit zou toch niet moeten kunnen?

Welke oplossingen zijn hiervoor? De oplossingen die ik tot nu toe heb gevonden op dit forum hebben helaas niet gewerkt.

Hoi @Jol24. Wat vreemd dat je met het oude en nieuwe wifi wachtwoord kan inloggen. Welke ExperiaBox heb je? En wil je eens modem resetten? Wellicht verhelpt dit het probleem al.  


@Jol24 kan het zijn dat je extra Wi-Fi punten hebt?

het zou dan kunnen dat er een nog de oude gegevens draagt en niet is ge update met de nieuwe gegevens


Bedankt voor jullie reactie. Het probleem was dat bij het wijzigen van het wachtwoord de kpn wachtwoord manager zowel het nieuwe als het oude wachtwoord had opgeslagen. Er zit blijkbaar een bug in. Ik heb gevraagd om dat door te geven.

We hebben geen versterkers en een experiabox v10. Resetten en terug naar fabrieksinstellingen hadden we al geprobeerd. Gisteren weer contact met kpn gehad en via internet gekeken naar de gegevens van het modem. Daar bleken zowel het oude als gewijzigde wachtwoord te staan op verschillende plekken. Dat hebben we gewijzigd en de rest van de dag geen probleem meer. 

Wat storend is is dat wij dachten en melden dat daar het probleem lag (voor het wijzigen geen problemen en na wijzigen konden we met beide wachtwoorden inloggen). 
2 maal werd bij telefonisch contact gezegd dat 2 wachtwoorden niet mogelijk is. De fout zou bij onze wifi ligt en niet kpn (dat van kpn is want we hebben geen versterkers of buiten kpn ooit iets extra’s aangelegd) en de eerste keer zou het aan te veel apparaten en te weinig mb kunnen liggen. Toen hebben we een duurder abonnement genomen wat het probleem ook niet oploste. Hoop dat dit anderen ook helpt, want ik heb het probleem vaker gelezen. 


De Experiabox v8 is verouderd @Jol24. Deze kunt u vervangen bij KPN. Dan krijgt u een nieuwer model. Lees:

https://community.kpn.com/modems-123/stopzetten-ondersteuning-v8-en-v9-hoe-ruil-ik-mijn-modem-om-596131


Foutje, we hebben een v10. Die is nog wel goed dacht ik. KPN heeft er gisteren niets van gezegd


Foutje, we hebben een v10. Die is nog wel goed dacht ik. KPN heeft er gisteren niets van gezegd

De V10 draait nog gewoon mee, wordt dit jaar zelfs voorzien van gelijksoortige software als voor de KPNBox 12 e de V14 @Jol24 


Reageer