Skip to main content

We zijn hier thuis van Ziggo naar KPN overgestapt. nu ben ik met alles aan het installeren, Glasvezelkastje en de modem werken allebei, nu is de volgende stap Wifi instellen. zodra ik op bekabeld internet drukt, gaat hij wel naar de volgende stap. maar zodra ik of wifi instellen druk, staat er: Wij controleren nu de wifi-instellingen. Dit duurt ongeveer 30 seconden. maar dat duurt geen 30 seconden, maar dat gaat oneindig door. Nu hebben we wel Wifi op de telefoon maar ik kan nu bijvoorbeeld niet. het Wifi wachtwoord en naam veranderen,  Dat zou ook op mijn profiel te zien moeten zijn. Wat is hier tegen te doen of Moet ik hiervoor een monteur bellen? 🤑

Probeer je het via de mijnkpn app te doen?

Je kunt ook rechtstreeks op je modem inloggen en daar e.e.a. wijzigen met een webbrowser. Je moet dan het modem benaderen met mijnmodem.kpn of 192.168.2.254. Welk modem heb je?

Ja, ik probeer het via de kpn app te doen. Zelfs als ik het op mijn computer probeer werkt het wifi instellen niet. 

Ik heb de kpn box 12 

Vergeet die app maar gewoon. Daar heb je helemaal niks aan. 

Als je een pc of laptop bekabeld op de KPN Box aansluit, heb je dan internet? 

Ja ik heb gewoon internet, en zojuist m'n wifi naam en wachtwoord kunnen veranderen, dus het lijkt opgelost te zijn. Dus de normale wifi werkt ook gewoon.

Mooi. Het kan zijn dat als je ooit een andere naam en wachtwoord wil gaan gebruiken dat de oude naam en ww ook weer werkt. Zelfs na een volledige reset.  Raar maar waar. Dat privacy issue wordt verder niet actief toegelicht. Waarvan acte.

Hoi ​@Rik Teunissen, welkom op onze community! Ik zie dat je al prima op weggeholpen bent! Ben je er een beetje uit gekomen?

Hoi ​@Rik Teunissen, welkom op onze community! Ik zie dat je al prima op weggeholpen bent! Ben je er een beetje uit gekomen?

Het is alleen nu de vraag hoe ik de bestel status kan aanpassen, of betaal ik niet meer voor mijn oude provider? 

Reageer