Skip to main content

Beste KPN, de laatste weken is de wifi/internet verbinding waardeloos! Het is super onstabiel. Valt constant weg. Ook de KPN tv-app op mijn smart televisie geeft aan dat de verbinding onstabiel is en weigert te werken. Als we de "test" doen via "MijnKPN" is de uitslag constant dat er niets aan de hand is en dat het perfect werkt. 

Nou, niet dus.

KPN: Los dit op!!

Ik ben er nu wel klaar mee.

Ha @ruwdiej dat klinkt niet best. Waarom denk je het een probleem is in het kpndomein en niet in jouw netwerk? Kan ke iets meer vertellen over jouw netwerk,  dus wat er zoal is aangesloten aan het modem?


Hoi Joep,

Alleen het KPN kastje voor de televisie staat erop aangesloten. En ik heb twee super wifi versterkers van KPN staan die het wifi signaal versterken.

Groet Ruwdiej 


Welk type modem heb je?


Een KPN box 12b


Beste @ruwdiej, wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Voor storingen/problemen met internet kan je het beste onze servicetool doorlopen. Ervaar jij problemen met de wifi of gaat ook het bekabeld internet niet zoals behoren? Merk je ook dat de lampjes op de Box 12 veranderen als het internet wegvalt? En welke SuperWifi punten heb jij? De witte of de zwarte? Ervaar je op specifieke momenten dat het wegvalt of is het willekeurig?


Reageer