Skip to main content

Wij wonen in een buitengebied waar (nog) geen glasvezel is aangelegd.

Internet is al een tijdje zeer instabiel en valt regelmatig weg.

Zojuist 2 keer de Wifi manager laten draaien, maar dit haalt niets uit; uitkomst is dat het niet verbeterd kan worden en ik contact moet zoeken met KPN. Via de website kom ik steeds terug bij de Wifi manager, maar dat heb ik dus al 2 keer gedaan, vandaar mijn vraag hier op het forum.

Bestaat er bijvoorbeeld zoiets als een versterker voor het buitengebied?

Bedankt, Marielle

Hoi @MarielleKlaassen, welkom bij ons op het forum. Wat valt er precies weg bij jouw Wifi verbinding, is dat dat het netwerk helemaal verdwijnt bij de beschikbare netwerken, of zakt de snelheid in? Wat gaf de wifi Manager precies aan als resultaat, je krijgt de melding dat het niet verbeterd kan worden, maar geeft die ook iets aan over wat de situatie is? Wat is de snelheid bijvoorbeeld? Afhankelijk van de resultaten van de Wifi Manager kunnen er soms bijvoorbeeld Experia Wifi's worden aangeboden, dat zijn Wifi versterkers. Dat staat los van buitengebied, Wifi begint pas bij het apparaat wat het netwerk uitzendt. Het kan wel zijn dat er op jouw adres maar een bepaalde snelheid haalbaar is, dat het daardoor niet verbeterd kan worden. Dat weet ik niet, ik heb geen gegevens van je. Zou je er meer over kunnen uitleggen? Je kunt hier ook over bellen met 0800-0402, dat is de snelste optie en kan er meteen met je meegekeken worden.