Skip to main content

Ik moet zeggen dat ik precies hetzelfde ervaar. Ik heb zo vaak een laad scherm dat is niet meer normaal.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Angelique w Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren.

Je plaatste je bericht in een ander topic, waarin wifi-problemen werden aangekaart. Optimale wifi is lastig te garanderen, omdat het heel erg van de situatie afhangt en het signaal beïnvloed wordt door factoren waaraan een provider weinig kan doen. Maar, er is wel wat je kunt doen. Heb je ons topic over wifi al gelezen? Daar staat veel handige informatie en je vindt er ook onze wifi manager, een online tool die je helpt om je verbinding te optimaliseren.Â