Skip to main content

De wifi thuis is vreselijk het valt seeds uit en het is heel traag ik wil graag dat dit opgelost graag vandaag nog opgelost worden


Admin: topic naar juiste board verplaatst

De wifi is heel traag en valt steeds uit ik wil graagbdat dit opgelost word vandaag graag

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Welke Experia/KPN Box heb je?

Heb je naast de Experia/KPN Box ook nog andere wifi toegangspunten?

Zo ja, welk merk en type?

Installeer eens de app WiFi Analyzer op een Android telefoon of tablet en meet eens de veldsterkte van jouw wifi. Hoeveel dBm meet je?


Is er ook een WiFi analyseren app voor iOS?

 


Hallo @Mus123, welkom bij ons op het forum. Wjb heeft je al een paar tips gegeven gegeven en vragen gesteld, zou je die kunnen beantwoorden? Aanvullend kan je ook de Wifi Manager op onze site doen, die helpt je met het instellen van het Wifi netwerk.

 

Is er ook een WiFi analyseren app voor iOS?

Voor iOS is er een Network Analyzer, maar die heeft andere functies dan de app die wjb voor Android noemde.


 

Is er ook een WiFi analyseren app voor iOS?

Voor iOS is er een Network Analyzer, maar die heeft andere functies dan de app die wjb voor Android noemde.

En helaas geeft die app naar mijn weten op iOS niet de veldsterkte weer en mist dus precies de informatie waar het allemaal om te doen is. Op Android geeft dezelfde app wel de veldsterkte weer dus zal er vast een restrictie van Apple zijn die de ontwikkelaar van de app blokkeert in het weergeven van die informatie.