Skip to main content

Vorige week mijn box 12b, superwifi en tv kastjes aangesloten. Op een defect tv kastje na ging dat prima.

Op mijn adres wordt max 54 mb upload voorzien, ik had vorige week constant rond de 30 mb wat prima werkbaar is voor mij.

Maar gisteren zag ik dat beide superwifi punten op rood stonden en dat mijn tvkastje op de slaapkamer (bedraad) happerde of zelfs helemaal bevroor, de wifi snelheid was gezakt tot 4mb.Heb gisteren en vandaag bijna gewoont op het forum, heb van alles geprobeerd. Stekkers eruit, stekkers erin, resset van alles wat er te resetten viel, zelfs de tip om het modem uit te zetten alle aansluuitingen llos te koppelen en en dan de reset knop ingedrukt te houden terwijl je het modem  aanzet tot deze begint op te starten zodat de fabrieksinstellingen worden teruggezet, modem verplaatst, nieuwe kabels, via een laptop kan ik niet in het modem komen omdat deze het wachtwoord wat achter op het modem staat niet accepteert. Heb werkelijk alles geprobeerd, maar de wifi blijft vreselijk traag, 11mb is het hoogste wat ik voorbij heb zien komen, maar 9 vd 10 keer is het tussen 4 en 5 mb. Ik zal uiteraard morgen bellen met 0800 0402 maar wilde toch hier ook nog een poging om wagen. 

Dag @Fris-Ian heb je met een bekabelde pc of laptop wel de goede snelheid? 


Nee ook niet... is hetzelfde. 

 


Dan is het toch verstandig om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Veel meer kan je zelf niet doen.


ik was er ook al bang voor... maar bedankt voor het meedenken. 


Traag internet is natuurlijk nooit leuk, @Fris-Ian. Allereerst kan je onze servicetool voor traag bekabeld internet doorlopen. Lukt het daarmee niet, dan is het inderdaad verstandig om even telefonisch contact met ons op te nemen: 0800 0402. We kunnen dan samen een stappenplan doorlopen om te kijken of we jouw internet kunnen verbeteren.


De monteur is geweest en alles is opgelost... was een probleem wat ikzelf never nooit niet had kunnen oplossen met hulp van wie dan ook. 😜 


En ... wat was dat probleem dan wel?


De monteur is geweest en alles is opgelost... was een probleem wat ikzelf never nooit niet had kunnen oplossen met hulp van wie dan ook. 😜 

Fijn dat het is opgelost!