Skip to main content
Dit na een harde reset via het knopje aan de achterzijde. 15 sec ingwhouden en na een half uur wachten krijg ik geen verbinding meer met wifi
Hallo @Jacco1972 , wat voor (fout)melding krijg je op wat voor apparaat?

Wifi op zich heeft niets met IP adressen van doen, dat is slechts een draadloos transportmedium voor internetsignalen.

Een apparaat zoals een smartphone of pc heeft een IP adres nodig om te kunnen communiceren met andere apparaten of Internet.
Beste Jan, heb al 2 keer mijn modem proberen terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Echter hij blijft mijn zelfgekozen naam laten zien en niet de ssid code van het modem. En het zelfbenoemde netwerk kom ik niet op vanwege de melding over het ip adres. Het is foutgegaan nadat ik de experia wifi had aangesloten. Ik heb die versterker een naam huiskamer gegeven. Mijn snelheid werd gehalveerd terwijl het verbeterd zou moeten worden. Toen de versterker losgekoppeld en vervolgens had ik geen wifi meer. De verbinding is met geen mogelijkheid meer te maken. Service gesproken en krikg nu een ruilmodem. Kijken of dat helpt
Hallo @Jacco1972 als je de wifi experia loskoppelt van het modem en je reset dan de modem moet de modem weer in de fabrieksstandaard staan.

Welk merk en type modem heb je?
Hey ja. Ik precies gedaan wat jij nu zegt. Echter hij gaat niet terug naar fabrieksinstellingen. Ik heb een experiabox v9
Als je ooit de servicetools van KPN hebt gebruikt dan leest de modem na de reset de gegevens weer terug van de backup bij KPN.
Hoi @Jacco1972, geen WiFi meer dus. Dit allemaal sinds het aansluiten van de Experia WiFi. Als ik het goed begrijp heb je met mijn collega van de klantenservice en krijg je een nieuw modem. Dat is fijn. Wil je laten weten of deze wel werkt?
Het nieuwe modem inmiddels ontvangen @Jacco1972? Werkt alles naar behoren?