Skip to main content

Sinds ongeveer een week kan er soms een aantal uren geen verbinding met wifi worden gemaakt. Mijn mobiel geeft b.v. aan: "kan verbinding niet verifieren". Maar ook andere apparaten krijgen geen verbinding.

Na een aantal uren is wifi opeens weer te gebruiken. Volgens de KPN tests is er geen storing of onderhoud.

Is dit een bekend verschijnsel (b.v. bij een experia box v10), en is er een oplossing voor?

m.vr.groet, JW

Heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Zgn harde reset.


Welkom op ons forum, @Jan_Willem_L! Ben je er met de tip van Joep1965 nog uit gekomen?


Dit probleem had ik ook op het moment dat ik een nieuw telefoonhoesje kocht, waarbij ik mijn pinpas in een speciaal vakje áchter mijn telefoon kon opbergen. Ik was binnen "no time" door mijn mb's heen. Andere apparaten in huis hadden hier geen last van. Ik heb werkelijk alles geprobeerd wat ik op internet kon vinden, om het probleem op te lossen,  maar niets hielp. Totdat ik opeens de ingeving had dat het weleens met het nieuwe mapje te maken kon hebben. Zodra ik de pinpas verwijderd had, verdween ook het probleem. (Tot nu toe i.i.g.). Ik heb overigens niets op internet kunnen vinden wat mijn bevinding bevestigd.Â