Skip to main content
Beantwoord

Wifi lampje brand niet maar wifi werk wel?

• December 17, 2020
  • 7 reacties
  • 206 keer bekeken

Deze persoon is niet de enige met het probleem. Lampje hier brand ook niet maar de WiFi werkt wel. 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @MCXena, als je 1 of meerdere Experia Wifi (dat zwarte kastje) aan hebt gesloten, wordt de wifi functie van de Experia Box uitgeschakeld omdat de versterkers dit helemaal overnemen. het klopt dus volledig dat het wifi lampje van de Experia Box niet meer brandt :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 17, 2020

U heeft versterkers? En wat is het probleem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2020

Een probleem kan je het niet noemen. Vind het alleen erg raar dat ik in en rond om het huis WiFi heb maar mijn lampje van de modum niet brand. Heeft het altijd gedaan. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Een probleem kan je het niet noemen. Vind het alleen erg raar dat ik in en rond om het huis WiFi heb maar mijn lampje van de modum niet brand. Heeft het altijd gedaan. 

Nogmaals de vraag: heeft u wifi versterkers? 

Deze?

Of witte ronde SuperWiFi's? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2020

Née van mijn router. En modem van kpn. Expe 10

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Ja, dat begrijp ik dat u een Experiabox heeft. Maar heeft u daarnaast ook niet nog een paar versterkers? Dat moet haast wel.

U bedoelt dit lampje wat uit is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2020

Ja klopt dat lampje staat bij ons uit. Maar we hebben weL WiFi ra ra hoe kan dat. En klopt wij hebben boven z’n zwart kastje voor een betere WiFi verbinding. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 25, 2020

Hi @MCXena, als je 1 of meerdere Experia Wifi (dat zwarte kastje) aan hebt gesloten, wordt de wifi functie van de Experia Box uitgeschakeld omdat de versterkers dit helemaal overnemen. het klopt dus volledig dat het wifi lampje van de Experia Box niet meer brandt :blush: