Skip to main content

Problemen met wifi.  Als ik via 192.168.2.254 inlog kan ik de wifi instellingen niet naar eigen voorkeur aanpassen. De originele admin instellingen komen steeds weer terug. Deze wifi verbinding is zeer instabiel. Voorheen geen problemen gehad.

Hallo @Opatoetie , als je de instellingen aanpast, klik je dan wel op ‘bevestigen’ of ‘opslaan’?

 


uiteraard! 


Hoi @Opatoetie, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom hier! Ik lees dat je de WiFi instellingen wilt aanpassen, en je ze ook bevestigt zoals @Jan-D  vroeg, maar dat het niet lukt. Dat is niet de bedoeling, we denken hier graag met je mee over de oplossing.

Ik begrijp dat je inlogt op het modem om instellingen aan te passen, maar dat ze niet bewaard blijven. Lukt het wel om ze aan te passen en op te slaan, of gaat ook het opslaan niet goed? Je noemt ook het WiFi lampje op het modem, blijft deze uit?

Kan je voor mij proberen om het modem een volledige reset te geven (stap twee), en daarna de instellingen aan te passen naar hoe jij ze wilt hebben? Blijven ze dan wel bewaard?

Ik hoor graag van je of het is gelukt en wat het resultaat ervan is.


Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb modem een harde reset gegeven en alle overige opties geprobeerd. Via de helpdesk is een monteur geweest omdat de helpdesk er ook niet uitkwam. 

Oorzaak is de recente software update van KPN. Hierdoor kan wifi aanpassingen niet via het modem, maar moet dit via de wifi versterkers plaatsvinden. Is een weet, maar werkt wel.😀

Uiteindelijk dus opgelost.


@Opatoetie Dankjewel dat je laat weten dat het opgelost is, en dat je ook laat weten wat de oorzaak was! Ik ben blij om te horen dat het nu opgelost is. Als je vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust op het forum weten.