Skip to main content

Hi,

 

Sinds een storing vorige week in de buurt heb ik zeer slecht internet: ik word er ongeveer om de 30 seconden uit gegooid. Opnieuw verbinden is dan niet meer mogelijk, kan geen verbinding maken met dit netwerk.

Andere apparaten in huis hebben wel een goede verbinding. Laptop pakt ook de wifi van de buren niet. Ik heb al probleemoplossing gedaan: er is een probleem met de verbinding tussen het modem/router en de laptop?? 

Heb ook al prompt command gedaan met dnsflush, haalde niets uit. Wat kan ik nog doen??

Hoi Suzanne, welkom op het forum! Het klinkt toch alsof de kern van het probleem meer in de laptop zit. Maar, meer informatie is nodig om hier verder wat over te kunnen zeggen. Er is storing geweest geef je aan, wat was er aan de hand? Heb je, tijdens of na die storing, ook iets met je Experia Box gedaan (herstart, reset, instellingen aangepast)? Welke Experia Box heb je en wat is het merk en type van je laptop.


Je hebt niet meer gereageerd, Suzanne. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de eerder gestelde vragen.