Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. 

Hi Rob, welkom op het forum. Ben je er nog in geslaagd om de Wifi Manager aan de praat te krijgen? Is je huidige abonnement gekoppeld aan het KPN ID wat je gebruikt voor de Wifi Manager? Anders zou ik deze eerst nog eens opnieuw koppelen en het dan nogmaals testen!


Hoi Remco, het werkt nog niet helaas, het abonnement is gekoppeld en ik gebruik de wifi manager op een Samsung S21FE,  helaas wil opnieuw koppelen ook niet helpen.

 

gr. Rob Hut


Hoi Remco, het werkt nog niet helaas, het abonnement is gekoppeld en ik gebruik de wifi manager op een Samsung S21FE,  helaas wil opnieuw koppelen ook niet helpen.

 

gr. Rob Hut

Hallo @Rob Hut is die mobiel dan wel met de thuis-wifi verbonden? Anders gaat het niet lukken.

 


uiteraard


Zou je het dan eens op een ander apparaat kunnen testen? Bijvoorbeeld een laptop of tablet? 


Ook dat heb ik al geprobeerd 


Heb je eventueel de optie om met een ander e-mailadres een nieuw KPN ID aan te maken en daar het internetabonnement aan te koppelen?


Ow dat kan ik idd nog wel proberen idd, worst dan een gmailadres8


Een ander mailadres heeft het probleem opgelost. Bedank voor de hulp


@Rob Hut Fijn dat het is opgelost zo 🙂 . Ik wens je een fijne dag en post gerust een topic als we iets voor je kunnen doen.