Skip to main content

Goedendag, 

Wij hebben in ons huis slecht WiFi bereik. Nu wilde ik dit even testen om eventueel een WiFi versterker aan te schaffen. Maar de WiFi Manager geeft steeds aan dat de server overbelast is. Hebben jullie een oplossing?

Groeten Johan

Hoi @Paul_ 

Helaas heeft dit bij mij nog niet geholpen. Ik heb alle stappen doorlopen en blijf de melding krijgen dat mijn 06-nummer niet gekoppeld is. 


Hoi @Paul_ 

Helaas heeft dit bij mij nog niet geholpen. Ik heb alle stappen doorlopen en blijf de melding krijgen dat mijn 06-nummer niet gekoppeld is. 

Dat is teleurstellend. Aan jouw e-mailadres zitten 5 mobiele producten gekoppeld zie ik. Heb je al die producten ontkoppeld, en opnieuw gekoppeld?


Hoi @Paul_ 

Ik zag dat er één mobiel product bij zat, die ik al jaren niet meer heb. Die heb ik nu ontkoppeld en nu lijkt het te werken. Maar ik ben nu even niet thuis, zal het vanavond even testen. Maar het ziet er veel belovend uit. Wellicht is dat ook de oplossing voor anderen. Dat er een oud mobiel product tussen zit, die verwijderd moet worden.

Bedankt zo ver en ik hou je op de hoogte.


Hoi @Paul_ 

Ik zag dat er één mobiel product bij zat, die ik al jaren niet meer heb. Die heb ik nu ontkoppeld en nu lijkt het te werken. Maar ik ben nu even niet thuis, zal het vanavond even testen. Maar het ziet er veel belovend uit. Wellicht is dat ook de oplossing voor anderen. Dat er een oud mobiel product tussen zit, die verwijderd moet worden.

Bedankt zo ver en ik hou je op de hoogte.

Oké, dat geeft de burger moed in ieder geval. Ik hoor graag van je!


Hoi @Paul_ 

Bij mij werkt de WiFi-Manager weer! Helaas wordt mijn WiFi er niet sneller van, maar nu wel de oplossing vanuit KPN met WiFi-versterkers (bedraad). Dus deze ga ik nu bestellen.

Dank voor je hulp hierbij.

Groeten Johan


Hoi @Paul_ 

Bij mij werkt de WiFi-Manager weer! Helaas wordt mijn WiFi er niet sneller van, maar nu wel de oplossing vanuit KPN met WiFi-versterkers (bedraad). Dus deze ga ik nu bestellen.

Dank voor je hulp hierbij.

Groeten Johan

Heel blij om dit te lezen @Springgarden. De Wifi Manager is natuurlijk geen magie, maar wel fijn dat er dan een andere oplossing wordt geboden. Ik ga ervan uit dat dat de oplossing gaat zijn. En anders weet je ons wel te vinden inmiddels. Excuses dat het zo lang heeft moeten duren.