Skip to main content

Hallo, Ik heb ook een probleem met de wifi manager.  Ik heb de stappen doorlopen. Nadat de router is herstart en anders is ingesteld is er geen wifi verbetering. De manager geeft dit ook aan. Als ik de optie gekozen heb voor 2 gratis versterkers stop de manager nadat ik de laatste 3 getallen van mijn bankrekening heb ingevoerd. Ik krijg dan de melding het later nog eens te proberen. Wel dat heb ik nu een aantal keer gedaan maar blijf dezelfde melding ontvangen. Hoe kan ik nu de twee gratis versterkers aanvragen (nee, ik hoef geen super wifi).

Ik zal het voor je nakijken @bloemfonteijn. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik het voor je na.


Hoi Bram, Ik heb de nodige gegevens ingevuld. zaken die niet onzichtbaar zijn heb ik niet ingevuld.


Ik heb het voor je geregeld. Je hebt een privébericht met de details. :relaxed:


Hoi Bram, Ik heb de twee versterkers ontvangen.  Ik heb op de 2e en 3e etage nu een download snelheid van zo'n 10 mb (ziggo speedtest). Voor zover ik het nu getest heb werkt het netwerk prima en is stabiel. Ik ben voorlopig weer tevreden. Dankjewel voor de snelle actie!

 

Fijne dagen!