Skip to main content

Zoals

 en

het eigenlijk al goed beschrijven… Wordt  ook hier gek van dit probleem … Ik wordt van het kastje naar de ‘Wifi Manager’ gestuurd door de klantenservice. Ik heb al wel 1000x die wifi manager geprobeerd, maakt niet uit waar ik sta in huis en welke snelheidsresultaten krijg ik altijd het berichtje van “Balen het is niet gelukt”…

 

Help alsjeblieft, de kinderen zijn deze week begonnen met thuisschool weer en kan niet overweg met deze wifi.

Hi @Jack2011, door drukte zijn we niet eerder bij je topic. Wat rot om te lezen dat je problemen met jouw WiFi verbinding hebt en dat je er niet uit komt, ook niet via de klantenservice. Als het nog speelt of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten, ik zoek graag met je mee naar een oplossing.


Hoi Alexandra,

 

Ja ik heb nog steeds internet problemen. Ik word er gek van! Vooral op de verdieping van de kinderen. Met zijn allen aan de eettafel is geen doen in deze tijd! 


Kan je iets meer vertellen over de problemen waar je tegenaan loopt?


@Joep1965 de linkt in mijn topic illustreren het verhaal erg goed. ik heb niet overal in huis goede wifi. en de wifi manager werkt niet mee want hij loopt steeds vast en toont eenzelfde foutmelding.