Skip to main content

 

 

Vorige week vrijdag is door de aardige monteur mijn wifinetwerk geplaatst en alles werkte naar behoren op de begane grond. Na de eerste werkdag merkte ik en mijn vrouw al dat op de eerste verdieping het ontzettend moeilijk is om uberhaupt internetverbinding te krijgen op zowel telefoons als laptops. Allebei werken we thuis, dus een stabiele internetverbinding is een must.

Meerdere keren gebeld met de klantenservice en mij werd aangeraden om de wifimanager te proberen.. Ik ben inmiddels 2 dagen en 100+ metingen verder maar ik blijf de melding “Balen het is niet gelukt” krijgen, de enige manier om een stap verder te komen is om te meten naast het modem maar daar is het probleem ook niet..

De klantenservice geeft aan niets te kunnen doen en ik overweeg nu om het abonnement op te zeggen gezien tijdens deze corona situatie internet echt een must is om thuis te werken!

 

Ik ben radeloos en heb zelfs aangeboden om alle screenshots en eventuele schermopnames te maken van alle pogingen maar ik blijf doorverwezen worden naar de KPN wifimanager die dus niet werkt en de melding “balen het is niet gelukt” blijft aangeven

Zojuist nog een gesprek gehad met een aardige mevrouw maar uiteindelijk na 54 min niets meer vernomen.. ​​​​​​​

Goedemiddag @MAD1995, uiteraard is goede internetverbinding van belang, zeker in deze tijd. De metingen zijn voor mij zichtbaar en ik zie inderdaad dat de resultaten niet overhouden. jammer om te lezen dat je er met de klantenservice niet bent uitgekomen. Wat ik voorstel is dat je van ons gratis 2 Experia Wifi opgestuurd krijgt om de wifi te verbeteren op de eerste verdieping. 


@Jeroen_dB Hartelijk dank voor je hulp en de service, probleem op de eerste verdieping is verholpen. De zolder pak ik aan door later nog een kabel daarheen te trekken.