Skip to main content

Goedenavond!

Sinds 1 juli, toen ik klant ben geworden, heb ik echt alles geprobeerd om een resultaat te krijgen uit de wifi manager maar na elke meting krijg ik de melding in topic. Iphone 11, samsung s10 nieuwste laptop die wifi 6 aan kan, op alle apparaten geprobeerd en resultaat verandert niet.

Toen ik bij Ziggo klant werd kon de monteur al vertellen dat hij een versterker ging plaatsen, want alle appartementen hier in de buurt hebben door de plaatsing geen wifi achter in huis, kpn had ook die wifi garantie dacht ik toch? In de woonkamer, bij de box 12, is het perfect, veel sneller dan ziggo... Achter in huis (studeerkamer) kan ik niet verbinden dus dat valt erg tegen.

Hoop dat jullie ondanks de niet werkende wifi manager iets voor me kunnen betekenen!

Kloppende gegevens staan in profiel.

Mvg,

Dion

Beste @DtH, welkom! Dat is echt ‘balen dat het niet gelukt is’! We hebben sinds gisteren een nieuwe Wifi Manager, wil je deze ook eens doorlopen? Advies is dan om te lopen tot waar je nog wel verbinding hebt. Mocht die wegvallen en de Wifi Manager dus niet af kunnen ronden, probeer het dan nog eens en blijf wat dichter bij de Experia Box staan. 


Super, bedankt! Ik heb het advies opgevolgd en 2 superwifi's aangeschaft. Werkt mooi!

Ik loop alleen tegen één probleem aan, ik moet voor werk op mijn werkkamer een bekabelde verbinding hebben. De superwifi biedt niet de switch functie die de ziggo versterker wel had. Ik herinner me dat ik op mijn oude adres 5 jaar geleden een aanbod kreeg voor een gratis switch bij een nieuw modem, helaas afgeslagen want was daar niet nodig. Bieden jullie deze optie nog steeds? Met zo'n switch zou ik alles perfect voor elkaar hebben. Ik hoor het graag :)

Wifi is in ieder geval super nu!


Die bieden we helaas niet meer gratis aan! Je kunt 'm voor drie tientjes wel aanschaffen via onze website. Wat fijn om te lezen dat je wifi nu helemaal in orde is! Dat ‘leeft’ in deze tijd toch een stuk fijner 🙂.