Skip to main content

Goedenavond,

Van de week mijn pakket binnen gekregen en aangesloten, morgen is de aansluit datum maar de verbinding is al actief.

Nu probeer ik via de Wifi Manager een “optimaal” netwerk te krijgen, alleen krijg de onderstaande melding, Zou ik moeten wachten tot morgen?

 

 

je geeft het antwoord zelf al, je verbinding is nog niet opgeleverd. het feit dat er licht in glasvezel zit, zegt nog niet alles. Gewoon even de oplevering afwachten en dan nog eens proberen


Hoi @rjd en welkom hier op ons forum :)

Het is precies zoals @emielstroeve al aangeeft, zodra de verbinding is opgeleverd zou ook de wifi manager moeten werken. Als ik het goed begrijp, was je aansluitdatum gister dus ik ga er van uit dat de wifi manager inmiddels ook werkt! Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn laat dit dan vooral weten.


Bij mij is het al opgeleverd, maar dezelfde melding, gaar een oplossing

 


Bij mij is het al opgeleverd, maar dezelfde melding, gaar een oplossing

 

Goedemorgen @Rob Hut en bedankt voor je bericht.

Goed dat je dit probleem hier aankaart want dit moet op te lossen zijn! Op een ander apparaat of in een andere browser krijg je dezelfde melding te zien? En zou je voor de zekerheid ook het glasvezelkastje eens willen resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken? 


Bedankt voor je antwoord,  werkt niet op mobiel ook niet met een andere browser(chrome en firefox). Het glasvezel kastje heb ik al gereset en geeft ook geen verbetering


Bedankt voor je antwoord,  werkt niet op mobiel ook niet met een andere browser(chrome en firefox). Het glasvezel kastje heb ik al gereset en geeft ook geen verbetering

Goedemorgen @Rob Hut, ik zie in een ander topic dat je het probleem inmiddels hebt opgelost door met een ander mailadres een nieuwe KPN ID aan te maken!


Klopt idd,  niet echt handig maar het werkt