Skip to main content

Ik krijg steeds de melding dat de wifi manager niet lijkt te werken, ik heb sinds 2 weken kpn en de wifi is heel slecht en heb al paar keer gebeld maar er wordt niks opgelost. Ik heb de modem box 12 en de wifi is 10 bmps terwijl ik 200 heb genomen. Bekabeld is hij wel 193.6


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ook hier sinds een paar dagen KPN 1gb. Wifi springt alle kanten op. Dan een down van 500 mb en een up van 900. Een paar minuten later een down van 120 mb en een up van 500 mb. Ook al eens 4 mb gemeten. Mogelijk ligt het aan instellingen in het modem die op te lossen zijn met de wifi manager. Daar komt de volgende frustratie. De manager werkt niet. Dan maar de modem een harde reset geven middels de paperclip methode. Na het herstarten van de modem is alles weer hetzelfde.  Dus geen reset en gewoon dezelfde ellende. Kan met geen mogelijkheid inloggen op het modem. Heb nu een bel afspraak staan voor morgen ochtend. Ben benieuwd of dat gaat helpen. In iedergeval een slechte start. Laten we hopen dat het morgen opgelost wordt. Anders toch maar weer terug naar het vertrouwde Ziggo. Fingers crossed. 


Vandaag net KPN gekregen met 2 super wifi punten, maar wifi is hier ook heel slecht. Hiervoor had ik een set van Deco en die had wel een goed bereik. Waar kan dit aan liggen ?

1 super wifi punt maar bedraad aangesloten, terwijl dit natuurlijk niet de bedoeling moet zijn, die werkt wel goed en de andere draadloos en die geeft paars lampje. Terwijl die nu nog maar 2-3 meter van de router af staat. En de wifi manager , waar je iedere keer naar toe wordt verwezen, die werkt hier inderdaad ook niet. Vandaag eerst al niet mogelijk om in te loggen op de router. Die moet dan via een onbeveiligde pagina, anders kun je niet inloggen. (Lijkt mij ook niet echt zoals het zou moeten horen)


@Arjan Scho welk type modem heb je?


@Joep1965 het is de kpn box 12b

 


Reageer