Skip to main content
Vraag

wifi manager wetkt al weken niet

  • May 23, 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Onze WiFi werkt nergens in huis behalve op de verdieping waar de experia box staat. 
Klantenservice gebeld en die verwijzen  naar wifimanager op kpn.com/wifimanager. Als ik daar inlog krijg ik steevast de melding “server is overbelast”. Na 4 weken (!!) deze melding te krijgen en wekelijks contact met de klantenservice ben ik nog geen stap verder. De WiFi is nog steeds ruk en de wifimanager doet het nog steeds niet. 
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Mlien, welkom op het forum. 

We hebben inderdaad wat problemen gehad met die tool, het lijkt nu wel stabiel te werken. Heb het zelf zojuist hier geprobeerd vanaf een KPN verbinding. 

Zou je het nogmaals willen proberen? Ik hoor het anders graag van je mocht het nog niet werken.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Mlien, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.