Skip to main content

Beste, de laatste tijd valt het internet op me IPad wat vaker uit en heb dus de WiFi manager maar eens geprobeerd. De manager verteld me echter dat ik 3 superWiFi punten heb maar ik heb totaal geen superWiFi punten? Heb ik wat gemist bij de oplevering (een jaar terug) of ziet hij de kpn 12 box zelf als 3 super wifi punten (3 interne antennes?)

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.

Hoi @KillerSneak, hier zat een kleine verstoring in. Inmiddels is het opgelost en zou weer moeten werken zoals hoort. Heb je het nogmaals geprobeerd?

 

 


Ik heb het nog niet nog een keer geprobeerd, de laatste keer ging ik van ruim 300Mbit op me iPad naar 100Mbit (zit op 1GB glasvezel) de opeenvolgende tests heb ik maar niet gefotografeerd aangezien die nog veel lager aangaven. Zit nu bijna een jaar op KPN 1GB glasvezel, heb nooit echt problemen gehad tot kort (zie dat me Phillips hue sync ook steeds vaker problemen geeft uitvalt etc en all me lampen dus resetten tijdens heys kijken van een film bv, en niet meer synced) er zijn geen nieuwe apparaten toe gevoegd op me netwerk en geen nieuwe tablets \ telefoons bij gekomen, op me iPad is het bijna dagelijks nu dat WiFi problemen geeft.

 


@KillerSneak heb je je glasvezelkast al eens 2 minuten spanningsloos gemaakt en hierna de stroom erop. En doe dan eens je router spanningsloos maken en opnieuw opstarten. Is er dan verandering?


Heb je de tip van Hoopvol opgevolgd? 

En verder hoeft er bij jou ook niets veranderd te zijn. Kan ook bij de buren zijn geweest. Wifi is namelijk een signaal wat door de lucht gaat en elkaar het liefst aan de kant wil drukken. Stel bij jouw buren is wat veranderd kan die dus die van jou nu aan de kant drukken. Gelukkig kun je dat vaak heel goed weer oplossen. Dit onder andere met de wifi manager. Dus ben heel benieuwd hoe die nu werkt.Â