Skip to main content
Antwoord

Wifi: mededeling foutief wachtwoord?

• October 22, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Gisteren het wachtwoord na de update van het modem ingevoerd. Vandaag krijg ik de mededeling dat het wachtwoord niet juist is …..dus geen wifi ggrrrr wat nu?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Naadje, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Wat gek dat je ineens de melding krijgt dat jouw wifi wachtwoord verkeerd is. Mijn advies is om het netwerk op jouw telefoon of ander apparaat te vergeten en opnieuw te verbinden. Hopelijk lost dit het probleem op.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hallo ​@Naadje, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Wat gek dat je ineens de melding krijgt dat jouw wifi wachtwoord verkeerd is. Mijn advies is om het netwerk op jouw telefoon of ander apparaat te vergeten en opnieuw te verbinden. Hopelijk lost dit het probleem op.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2025

Beste Denise, uiteraard had ik dat al geprobeerd. Gelukkig heeft de helpdesk van KPN het probleem al opgelost!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah, dat kon ik natuurlijk niet weten. Hier op de KPN Community weten wij namelijk alleen wat jij ons verteld. En op basis van de informatie die jij ons geeft, denken we graag met je mee. Maar ik begrijp dat het niet meer nodig is, omdat je al een oplossing hebt, wat fijn. Wil je misschien nog met ons delen wat de oplossing was? Daar kan een toekomstige bezoeker misschien nog wat aan hebben.