Skip to main content
Beantwoord

WiFi monteur zou gratis zijn, wel bedrag in rekening gebracht

  • April 4, 2020
  • 12 reacties
  • 109 keer bekeken

WiFi monteur zei er word niets in rekening gebracht maar kreeg wel rekening van €169,- euro

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Nel Moerkerken, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een factuur hebt gekregen voor een monteur die zelf zei dat het gratis zou zijn? Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice om dit te bekijken? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen invullen? Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 4, 2020

Staat er ook bij wat je voor dat geld hebt gehad?


Op de factuur alleen WiFi monteur 


Heb al 2x gebeld ze vinden het zelf ook hoge rekening 


Volgende week nog x bellen en hoop ik dat ze eruit zijn gekomen


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 4, 2020

U heeft geen versterkers gekregen ofzo? Hoe lang is die monteur geweest?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 4, 2020

Volgende week nog x bellen en hoop ik dat ze eruit zijn gekomen

Er reageert hier vast ook nog wel een KPN medewerker. 


Alleen WiFi versterker nagekeken en aansluiting in de muur vervangen was nog van de PTT hooguit 30 minuten 


Ze zijn het aan het nakijken


Bedankt voor de reacties


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 4, 2020

Alleen WiFi versterker nagekeken en aansluiting in de muur vervangen was nog van de PTT hooguit 30 minuten 

Is dat de aansluiting in de muur waar de Experiabox op aangesloten zit? Het isra punt dus?


Jasper van KPN
Moderator

Hallo @Nel Moerkerken, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een factuur hebt gekregen voor een monteur die zelf zei dat het gratis zou zijn? Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice om dit te bekijken? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen invullen? Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Nel Moerkerken, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het via een andere weg al duidelijk geworden? Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.