Skip to main content

Ik heb precies t zelfde! Ww aangepast via de webbrowser, instellingen zijn opgeslagen geeft ie aan na het aanpassen maar het ww is nog het oude.

 

Service tool geeft idd een error en werkt dus niet.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemorgen @Kim1105, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Er gaat blijkbaar wat mis met het instellen van je nieuwe wachtwoord.. Nadat je het hebt gewijzigd start je hem niet opnieuw op toch (of reset je hem)? Want dan worden de gegevens weer teruggezet.. Je logt handmatig in op de Experia Box? Zou je dan kunnen aangeven welke Experia Box je hebt? En misschien is het een idee om, voordat je iets gaat wijzigen, je Experia Box te resetten (handmatig met een pinnetje in het gaatje rest totdat alles rood/oranje gaat branden) en hem daarna opnieuw in te stellen!


Hoi Susan,

 

Nadat je het hebt gewijzigd start je hem niet opnieuw op toch (of reset je hem)? Want dan worden de gegevens weer teruggezet.. Nee, dit doe ik niet.

Je logt handmatig in op de Experia Box? Ja

Zou je dan kunnen aangeven welke Experia Box je hebt?

Model H369A Serienummer ZTEAG8GGC102870   Resetten voor aanpassing heb ik gedaan aangezien ik het WW niet meer wist 🙂

@Kim1105 dankjewel! Heb je nog andere apparaten aangesloten op de Experia Box, behalve eventuele tv-ontvangers? Dus een Experia WiFi of WiFi versterker? En wil je daarnaast jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


@Susan_  Ja ik heb er een wifi versterker van jullie achter zitten.

 

Profiel is aangevuld.

 


@Kim1105, bedankt. Mijn meting geeft aan dat je een Experia WiFi hebt geïnstalleerd met de V10. Echter zie ik er maar één, klopt dat? Je hebt er namelijk 2 nodig, omdat de Experia WiFi de WiFi van de Experia Box (V10) uitschakelt. Je dient er dus één aan te sluiten op de Experia Box, en de ander ergens anders neerzetten en bekabeld aansluiten. 


@Kim1105, ik heb geen reactie meer gehad. Is jouw probleem wat betreft het WiFi wachtwoord opgelost?


Reageer