Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik wil de wifi naam en ww van de v10a wijzigen via de servicetool maar ik krijg steeds de melding servicetool kan niet verder. 

 

Wat doe ik verkeerd? 

Het is me nu gelukt om netwerk aan en ww te veranderen. 

 

Maar ik zie nog steeds de oude in mijn lijst en kan daar ook gewoon nog op inloggen. 


@Skanti 

Je kunt eventueel ook op een andere manier de oude naam aanpassen: 

Wijzigen in de Experia Box zelf

Start uw browser en ga naar http://192.168.2.254. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) 

Wanneer u toegang hebt tot het Experia Box menu, volgt u onderstaande stappen om uw netwerknaam (SSID) en beveiligingscode (WPA-PSK) te wijzigen 

  1. In het hoofdmenu van de Experia Box kiest u WLAN 
  2. Bij SSID vult u de nieuwe netwerknaam in 
  3. Bij WPA Pre-shared Key vult u het nieuwe wachtwoord voor uw draadloze netwerk in 
  4. Klik op Save settings om de wijzingen toe te passen 

Resultaat: u hebt zelf de netwerknaam en beveiligingscode van uw Experia Box V10A aangepast.


Hoi @Skanti. Wat goed om te lezen dat het al is gelukt om het netwerknaam en wachtwoord aan te passen. @Noordzee Bedankt voor jouw uitleg!


@Vikash het is half gelukt. Want ik zie in mijn wifi-lijst de oude en de nieuwe staan. Dus hoe krijg ik die oude weg. 


Dat is vreemd. Heb je los van de ExperiaBox nog andere apparaten in huis die een wifisignaal verzenden. Bijvoorbeeld een WiFi versterker? Verder ben ik benieuwd of je het oude WiFi netwerk op verschillende apparaten terug ziet.


Dat is vreemd. Heb je los van de ExperiaBox nog andere apparaten in huis die een wifisignaal verzenden. Bijvoorbeeld een WiFi versterker? Verder ben ik benieuwd of je het oude WiFi netwerk op verschillende apparaten terug ziet.

Ik heb niets meer van je gehoord @Skanti, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


@Vikash we hebben 2 ronde Wi-Fi versterkers 


Ik was er door enorme drukte niet meer aan toe gekomen. 


Geen probleem hoor. Is het oude WiFi netwerk nog steeds zichtbaar en zijn deze WiFi versterkers op dit moment ook aangesloten?


Reageer