Skip to main content

Hi allemaal, 

Na de update van vannacht valt de wifi weg op de slaapkamer van mijn dochter, dit probleem hebben wij niet eerder gehad. We hebben al twee versterkpunten in het huis en deze werken allemaal. Ook de modem en versterkers hebben we al herstart. Mijn zoon heeft zijn computer met de kabel op internet en hij krijgt ook internet. 

Hij denkt dat het signaal niet meer sterk genoeg is om door de muur te komen (een van de versterk punten staat in de kamer naast die van mijn dochter). 

Kan iemand ons helpen? 

 

Bedankt! 

Hoi @Teunie B. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de wifi verbinding op de slaapkamer van jouw dochter wegvalt. Misschien heb je iets aan de onderstaande topics om het wifi netwerk in huis te verbeteren.

 


Bovenstaand verhaal is ook precies mijn ervaring. Heb twee experia wifi versterkers en sinds een paar dagen is de wifi kwaliteit een drama. In de ene slaapkamer werkt het wel maar in de andere plots niet meer en we wonen niet bepaald in een kasteel. Zelfde geluid hoor ik van een ander gezin hier in de straat, ook met experia wifi versterkers. Ik weet niet wat of er recent een update geweest is voor die versterkers, maar het heeft de boel niet verbeterd. Twee mensen zitten op de bank, de ene heeft prima wifi maar de ander niet. Hoe kan dit? Dit is nooit geweest.


De Experia WiFi's hebben toch helemaal geen update gehad? 


Welke softwareversie hebben de Experia Wifipunten @Hugo van Nisselrooij , de laatst bekende is: V1.00.41 en die is al een jaar geleden uitgerold, maar er komt in de loop van dit jaar wel weer een update aan.


Reageer