Skip to main content

Hallo, Sinds vandaag maakt mijn pc geen verbinding meer met ons wifinetwerk.  Laptop van manlief maakt gewoon verbinding. Wachtwoord is ongewijzigd. Melding die ik krijg is het het wachtwoord niet juist is. 

 

Ik wil daarom het wachtwoord van mijn wifi opnieuw instellen, echter via de service tool lukt dit niet, wegens een technisch probleem. inloggen op mijn experia box is ook niet mogelijk omdat de webpagina van 192.168.2.254 niet kan worden gevonden. (heb mijn browsergeschiedenis al geleegd)

afsluiten modem en weer opstarten heb ik ook al uitgevoerd. evenals mijn eigen pc opnieuw opgestart. Wie heeft een tip waar verder te zoeken of wie ik kan bellen?

 

 

 

 

Heb je in je pc het wifi netwerk al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Je zou voor de zekerheid ook eens moeten proberen of je met een ander wifi netwerk wel kan verbinden. Aangezien het nu plots is en een ander apparaat geen problemen heeft, zou ik zeggen: het ligt is je eigen pc, dus daar moet je het ook zoeken. Niet bij de Experiabox. 


Hallo @Cindy TV Ik sluit me bij Nick aan, op basis van jouw verhaal, dat het toch iets in je laptop zal zijn. Met ander apparaten heb je geen enkel probleem dus? 


Bedankt voor jullie reacties. Heb 2 uur lang met helpdesk mdw aan de telefoon gehangen om het voor elkaar te krijgen. Met als resultaat dat alles gerest is, inclusief de WIFI versterkers. We hebben nu één WIFInetwerknaam (er waren er al 4 in omloop, terwijl we toch echt maar 1 netwerk hebben) en dat het WIFI bereik in ons hele huis nu eindelijk goed is! Kortom, ik ben dankbaar voor alle hulp ondanks dat het me heel wat tijd heeft gekost.  


Ha @Cindy TV Goed om te horen dat je een oplossing gevonden hebt. Twee uur lang bellen is inderdaad een marathonsessie, maar gelukkig heeft het resultaat gehad. 


Reageer