Skip to main content

onze wifi op 1e en 2e etage is er bijna niet terwijl ik onderaan de trap en op de 1e etage wifi extenders heb hangen. wat kunnen we nu nog doen om boven toch wifi te krijgen, dit is hard nodig in deze tijd!

KPN is telefonisch niet te bereiken. krijg dan een SMS dat ik de modem moet herstarten maar dat is het probleem niet.

Een vriend heeft al naar het signaal gekeken en dat is erg sterk en als hij boven met zijn telefoon loopt is er wel wifi maar mijn dochters en ik kunnen niets boven :-(

Welke WiFi extenders heb je?


een Top link AC 1200 hangt in de gang en boven een TL-WA854RE TP-LINK


Je zou een kabel naar boven metten leggen denk ik. En die dingen bekabeld aan moeten sluiten.


Er zal toch iets mis zijn met die combinaties. Het zijn geen kpn producten dus zij kunnen je daar verder niet mee helpen. Wellicht dat een ander forumlid er wat van weet. Wellicht is helemaal opnieuw installeren een oplossing. 


Of super wifi kopen €149,- mits je huis niet te groot is. Anders heb je ook weinig aan superwifi.

Beste is monteur krijgen van kpn die kan met je meedenken. Maar is druk en corona... Duzz of wachten of zelf proberen


Dank voor het meedenken!

Ik ga KPN weer bellen


Bedenk wel dat als er al een monteur komt dit niet kosteloos zal zijn. Op zich bent u goed bezig met extra versterkers maar het zijn niet de beste. De monteur zal minimaal € 50,00 kosten en die gaat u super wifi's adviseren € 149,00. Dan zou ik die zelf bestellen.  Bespaart u € 50,00