Skip to main content
Antwoord

Wifi nog steeds drama ondanks nieuw modem

• June 29, 2025
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Nieuwe modem.  Maar nog steeds is wifi een drama!!

wordt er gek van!

kpn manager kan de KPN modem ook niet vinden.

modem gereset maar het werkt niet!!

ik heb hulp nodig!!

Beste antwoord door Alex van KPN

Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ik wil echter wel weten wat je precies hebt gedaan, anders kan ik het niet goed inschatten. 

Heb jij het glasvezelkastje ook minimaal 3 minuten stroomloos gemaakt? Mag ik ook weten hoe je je modem heb gereset? Heb dit als volgt gedaan? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Verder ben ik ook benieuwd of je dit probleem op alle apparaten hebt. 

Wat ik ook aanraad is om contact met ons op te nemen op het moment dat dit probleem speelt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@Nance68, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee, zou je ons willen vertellen wat er precies aan de hand is? Heb je onderstaand artikel ook doorgenomen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Alles gedaan wat er gedaan moest worden, de wifi manager doet het ook niet!

ik heb glasvezel de lampen branden groen, volgens mij is daar wat mee aan de hand

ene keer wel wifi en dan weer niet?

modem ook alle lampjes groen 

wordt er eerlijk gezegd moedeloos van!

wil net mijn camera in huis bekijken omdat ik niet thuis was, weer geen wifi!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 3, 2025

Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ik wil echter wel weten wat je precies hebt gedaan, anders kan ik het niet goed inschatten. 

Heb jij het glasvezelkastje ook minimaal 3 minuten stroomloos gemaakt? Mag ik ook weten hoe je je modem heb gereset? Heb dit als volgt gedaan? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Verder ben ik ook benieuwd of je dit probleem op alle apparaten hebt. 

Wat ik ook aanraad is om contact met ons op te nemen op het moment dat dit probleem speelt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

Hi Alex

alles gedaan wat jij hebt beschreven, nu doet alles het weer sinds gisteren, hopelijk blijft het zo!

dank je wel voor je reactie 

groet Nancy

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi Alex

alles gedaan wat jij hebt beschreven, nu doet alles het weer sinds gisteren, hopelijk blijft het zo!

dank je wel voor je reactie 

groet Nancy

Fijn om te lezen, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier.