Skip to main content

Bij mij is ook een wifi probleem ontstaan, nieuwe experiabox gekregen maar helaas. 
het wifi signaal valt steeds weg en mijn apparaten maken geen verbinding meer. 
na een re start van het modem lijkt het opgelost maar na een aantal uren begint het probleem weer.. iemand een oorzaak of oplossing?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

@Kraandrijver vertel eens wat meer over de opstelling?


Beste @Kraandrijver, wat jammer om dit te lezen! Vooral dat de nieuwe Experia Box geen verandering gebracht heeft 😞. Ik ben ook benieuwd naar je opstelling. Heb je bijvoorbeeld, switches, draadloze verbindingssets, wifi versterkers of eigen andere apparatuur aangesloten? Hoe werkt de wifi zonder al deze randapparatuur? Heb je al eens de Wifi Manager doorlopen? Ik adviseer daarnaast om dit topic voor verbeteren van je wifi eens door te lezen. 


Inmiddels na contact met een derde collega van kpn, die had er blijkbaar meer verstand van 🙂 is het opgelost. De wat oudere smart tv bleek de boosdoener te zijn! Alles daarop verwijderd en nu doet de wifi het weer uitstekend. De snelheid is nog niet goed maar daar gaat kpn verder mee aan de slag. 


Gelukkig maar! Lees in ieder geval het bovenstaande topic eens door, wellicht haal je er nog iets uit. En als ik toch nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 


Dank je