Skip to main content

20 januari hebben wij een noodpakket ontvangen omdat er nog geen signaal aanwezig was in ons nieuwe huis en er door een miscommunicatie bij de klantenservice Pas 10-02 een monteur beschikbaar is. Wij hadden WiFi tot vanmiddag maar nu doet het niets meer. Het kastje doet het nog, is voldoende opgeladen en ook de mobiele apparaten geven aan dat er verbinding is maar we kunnen niet op internet. Er staat op het kastje staat 20,84GB. Ik had begrepen dat het noodpakket 50 GB is dus daar zou het dan niet aan kunnen liggen lijkt me.

Wij snappen niet waarom er nu geen internet is, kunnen jullie ons hierbij helpen? 

Beste @Wendy2001, welkom! Dat is inderdaad wel vreemd! Kan je de mifi router eens uit en weer aan zetten? Zou je daarnaast ook je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het simkaartnummer van de mifi plaatsen? Dan ga ik eens kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hallo Marcia,

bedankt voor je reactie. 

ik heb de mifi router uit en aan gezet, Sim kaart eruit gehad en de gegevens in mijn profiel aangepast zoals gevraagd.

Hopelijk kun je daar wat mee :-)

 


Hallo @Marcia_ 

helaas heb Ik nog niets gehoord en hebben we nog geen internet.

kun je nog iets voor ons betekenen?


Hoi @Wendy2001. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wat jammer dat het probleem daarmee nog steeds niet verholpen is. Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat de SIM-kaart na een aantal dagen niet meer werkt. Ik heb dit zojuist intern doorgegeven dat jouw MiFi router niet meer werkt. Mijn collega's pakken dit verder op en gaan jouw simkaart weer heractiveren. Onze excuses voor het ongemak. 

 

Edit 17-9-2021:

Als de bundel van je noodpakket op is, kan je deze gemakkelijk zelf opwaarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!


Werkt het inmiddels al weer, @Wendy2001? Gelukkig is vandaag de dag waarop de monteur komt, zie ik! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â