Skip to main content

ik heb afgelopen januari mijn alles in een KPN abonnement vernieuwd. Naar aanleiding hiervan zou ik graag 2 wifi versterkers gratis toegestuurd willen krijgen. Hierdoor kan ik mijn wifi overal in huid goed krijgen.

 

Hallo @Hansvdbroek , die ‘gratis’ wifi versterkers zijn alléén voor nieuwe klanten die het afgelopen half jaar geen klant van KPN zijn geweest. Dat ‘gratis’ is betrekkelijk, nieuwe klanten krijgen óf korting óf die versterkers. Maar die korting heb jij ooit al eens gehad toen je klant werd bij KPN.

Bestaande klanten kunnen deze kopen met korting, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker.htm


Hey @Hansvdbroek, welkom op het KPN forum. Klopt helemaal wat JanD zegt. De actie met KPN Super Wifi is in plaats van een korting op het abonnement dat iedere nieuwe klant van ons krijgt. Voor al onze klanten is de Super wifi te bestellen in de KPN Webshop :)


Hey Hans, helaas hebben we geen reactie meer van je gehad. Ik neem aan dat je vraag is beantwoord, daarmee sluit ik het topic. 

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust. De community helpt je graag :)


Alles opzeggen en je daarna weer aanmelden.

 


Alles opzeggen en je daarna weer aanmelden.

 

Wel eerst 6 maanden wachten. Want pas na 6 maanden word je weer als nieuw klant gezien.


Denk dat dat wel mee zal vallen,of ze moeten graag klanten kwijt willen.

 


Denk dat dat wel mee zal vallen,of ze moeten graag klanten kwijt willen.

Nee, dat valt niet mee.

Sowieso zit je dan ook zo een paar weken zonder internet en tv. Als je dat geen probleem vindt, dan heb je wel erg veel over voor die dingen 😁


Een paar weken is al veel minder dan 6 maanden.

moet trouwens eerdaagsover op gewoon internet en digitenne, buiten gebied.


Hey Mouton, welkom op het KPN forum :)

Klopt wat Nick hier aangeeft, pas nadat je 6 maanden geen actieve internet (tv en bellen) verbinding meer van ons hebt gehad kom je in aanmerking voor een welkomstcadeau. En als je nu je abonnement opzegt en daarna weer aanvraagt kun je enkele weken zonder zitten omdat we de verbinding weer moeten heractiveren. 


Reageer