Skip to main content
Wij hebben een V8 experiabox met een experia wifi versterker staan. Maar op 1 laptop heb ik wel wifi en de andere laptop krijg ik totaal geen wifi hier word aangegeven wifi heeft geen geldige IP- configuratie. Wat moet ik doen



Ook had ik graag geweten hoe ik het kan maken dat ik buiten mijn huis ook op de laptop kan werken met internet.( ik heb een versterker ( bij bcc gekocht) er tussen maar dat werkt echt niet
Hallo @santang ,

Je zou in de laptop de draadloze adapter eens virtueel kunnen 'verwijderen', dus niet alleen uitzetten, de laptop opnieuw opstarten, de laptop vindt de driver dan weer en wordt opnieuw geïnstalleerd.

Ga daar voor naar Configuratiescherm en dan naar apparaatbeheer.

Welk merk en type versterker heb je gekocht bij de BCC?
Hoi @santang . Welkom op het forum.

Het is lastig voor mij om hier ondersteuning bij te geven maar @Jan-D doet een aantal hele nuttige suggesties. Een wifi versterker kun je ALTIJD het beste bedraad aansluiten en dan op een gunstige plek neerzetten die in de buurt is van jouw tuin. Zo haal je in de praktijk het beste rendement. Aangezien de versterker niet van ons is kan ik je verder geen praktische tips geven.

Je kunt nog proberen om onze wifi tuner te doorlopen. Hiermee kun je de kwaliteit van het draadloos internet bij jou thuis door laten meten en eventueel te verbeteren.
Dank jullie wel. Zal kijken wat het beste gaat en morgen komt een monteur kijken daar de mb laag bleven. Hopelijk dan problemen opgelost.

Maar in ieder geval bedankt voor het helpen naar oplossingen.

Gr Santang
Graag gedaan, @santang . Ik hoop dat de monteur iets voor je kan doen!