Skip to main content

Halo Ik zit met hetzelfde probleem, Ipad-4 meegenomen naar andere locatie ingelogd en hij werkt.

Wat ik wel zie dat er wifi5 protocol staat en dat ken ik niet wel IP4 en IP6

Verder is mij opgevallen dat in de spectrum waar u kan zien waar of het wifi kanaal wat u gebruikt bezet is , niet aangeeft de wifi kanalen die ik heb gekozen.

Wel is daar duidelijk te zien waarom er slechte wifi is vele gebruikers zitten op hetzelfde wifikanaal

gestuurd door de software. Hier geldt wie het meeste signaal op de locatie waar u wit ontvangen heeft het kanaal. Door te hoppen kunnen er meerdere op een kanaal maar dat gaat ten koste van de snelheid.

Verder meerdere devices op mijn wifi die welwerken ook jongere ipad maar als het wifi protocol juist is moet het werken. en van IP5 heb ik nog gehoord.  

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Uitleg wifistandaarden @Opa-knutsel :

https://alcadis.nl/oplossingen/wireless/wi-fi-standaarden/#:~:text=Wi%2DFi%205%20heeft%20ge%C3%AFnnoveerd,hogere%20snelheid%20te%20behalen%20valt.


Bedankt NN is interessant zal dat eens rustig laten doordringen.

Voorlopig nog geen nieuws van KPN 


Hi @Opa-knutsel, we denken hier in de KPN community graag met je mee. Om het hier overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je vraag gemaakt.

Ik lees dat je problemen met de wifi verbinding van je iPad hebt. Is dat alleen thuis? Werken andere apparaten thuis wel op de wifi verbinding? En wat gebeurt er precies op de iPad, kan je het wifi netwerk wel vinden? Alle details zijn welkom, zo kunnen we je hier het beste op weg helpen.

Voor de snelste hulp kan je beter bellen met onze klantenservice, via het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan meteen verder.


Reageer