Skip to main content

Halle allemaal, ik heb bovenstaande ook gedaan voor de apparaten van mijn kinderen. In de vakantie is het schema als volgt: tussen 07:00 uur en 11:00 uur wifi en tussen 16:00 uur en 21:00 uur Wifi, alle andere tijdstippen niet (zie screendump). Dit werkte goed tot een paar dagen geleden. Als de Wifi er nu af gaat na 11:00 uur, kan het betreffende apparaat geen werkend signaal meer vinden om 16:00 uur. Het enige dat dan helpt is de parental control uitzetten. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hallo @ReginaSchoen , welk merk en type mode heb je?

 


De experiabox v10a


Dag @ReginaSchoen. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp was het voorheen zo dat apparaten vanaf 16.00 uur automatisch weer verbinding maakten met WiFi, maar dit sinds enkele dagen niet meer gebeurt. Klopt dat? In eerste instantie wil ik je adviseren om je Experia Box te resetten, zodat deze wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Stel daarna de parental control opnieuw in. Ik ben benieuwd of het daarna weer goed gaat. 


Ik heb als Telfort-klant zelf ook een paar maanden de V10a gehad en merkte ook dat het niet werkt.

 


Ik heb als Telfort-klant zelf ook een paar maanden de V10a gehad en merkte ook dat het niet werkt.

 

Parental control op de V10a zou gewoon moeten werken, @JanD. In dit topic legt @Noordzee heel helder uit hoe je de functie activeert/instelt. 

@ReginaSchoen, ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Werkt ‘Parental control’ inmiddels weer zoals het hoort? 


Hi Natasja,  

 

ik heb het anders opgelost. Nu de kinderen weer naar school gaan heb ik maar 1 tijdslot waarop de WiFi het niet doet en nu werkt het weer. Wellicht dat het kwam omdat ik twee tijdsloten op 1 dag had aangemaakt? 
 

voor mij is het zo goed, maar bedankt voor je hulp.


Fijn dat het met één tijdslot wel werkt, @ReginaSchoen. Werkte het voorheen met twee tijdsloten wel? Of werkte dat überhaupt niet? Hoe dan ook: fijn dat het voor jou op deze manier is opgelost. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, weet je me te vinden.


Nou bij de fritzbox kun je kiezen welke apparaten geen internet hebben bij welke tijd.
( kun je zelf wel op wifi, maar de kinderen niet op hun apparaten. )


Reageer