Skip to main content

Bij ons is op zolder de wifi slecht. Onze zoon (17) slaapt sinds kort daar. Er ligt een internet kabel naar zolder die hij gebruikt voor zijn PC en TV. 

Wat kunnen wij het beste aanschaffen om de wifi op zolder te verbeteren. De wifi versterkers van kpn werkten bij ons niet (zolder had goede wifi en beneden niet meer)

We hebben een experia box 12 in de meterkast. 

Kunnen wij een wifi mesh of wat anders? Hij is nu met zijn mobiele telefoon snel door zijn bundel heen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Monique

Misschien dit accesspoint? Aan te sluiten op de switch op zolder.

https://www.coolblue.nl/product/760797/tp-link-omada-eap245.html


Als de wifipunten van kpn niet werken dan werkt er ook geen andere. In de beginfase moest de wifi van het modem uit. Dat is niet meer nodig. Dus u heeft nu boven en beneden goed wifi.  Uitgaande van de SuperWiFi's of experia wifi's. 


Dankjewel. Ik ga het dan eerst proberen met de superwifi.


Om gezondheidsredenen zou ik geen Wi-Fi punt op een slaapkamer neerzetten, maar eerder op een overloop, gang ofzo. 


Dankjewel. Ik ga het dan eerst proberen met de superwifi.

We helpen graag als je toch tegen een probleem aanloopt.


Als de wifipunten van kpn niet werken dan werkt er ook geen andere. In de beginfase moest de wifi van het modem uit. Dat is niet meer nodig. Dus u heeft nu boven en beneden goed wifi.  Uitgaande van de SuperWiFi's of experia wifi's. 

 

Ik heb inmiddels via KPN een super wifi besteld. En deze zonet aangesloten op zolder. Duidelijke en makkelijke gebruiksaanwijzing.  En inderdaad dit werkt Super!😀

Hele goede wifi op de zolder verdieping nu.

Dankjewel allen voor het meedenken.

Groetjes Monique