Skip to main content
Vraag

wifi probleem

  • December 27, 2020
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

EstherBri
Nieuwkomer

Wij hebben een KPN box 12, de lampjes van de Wi-Fi branden.

De tv werkt ook, alleed nu is het probleem dat wij alleen verbinding op de iPad hebben en niet op onze mobiele telefoons en laptop.

Dit is spontaan sinds een paar dagen. We hebben de KPN box gereset.

Iemand een idee?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 3, 2021

Ik zal met je meekijken @EstherBri. Zou je kunnen laten weten of je een bepaalde melding krijgt als het verbinden niet lukt? Zie je als je bij instellingen naar de lijst met wifi netwerken kijkt wel de naam van je thuisnetwerk?