Skip to main content

Bij mij werkt mijn mobiel internet ook weer. Wel vind ik het jammer als ik bel met jullie klantenservice dat er dan wordt gezegd dat ik nog internet heb, terwijl dit niet zo is. Ik werd totaal niet serieus genomen. 
ook heb ik nog steeds problemen met mijn WiFi thuis. Ik heb een extra WiFi versterker (de zwarte van jullie) maar ik heb daar geen tot slechte verbinding mee. Wel vol bereik maar geen internet. Dus zit ik vaker op het 4g netwerk en gebruik ik mijn telefoon als hotspot. 
zeker in deze tijd verwacht ik goed internet (ik betaal er immers ook genoeg voor). Voor mijn werk zit ik en mijn vriendin thuis te werken. Ik werk op dit moment noodgedwongen op de kabel en mijn (werk)telefoon zit op de WiFi of op de hotspot. 
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niks lijkt te werken, het WiFi signaal blijft slecht. 
Ik had hiervoor ziggo en tele 2 (ook met onbeperkt internet) en hier had ik minder problemen mee. 
Ik hoop dat dit zsm opgelost kan worden, anders ga ik toch kijken naar een andere provider. 
al mijn gegevens staan er al in. 
mvg. 

*Admin: eigen topic aangemaakt i.v.m. andere vraag dan topicstarter.

Hallo Roosje, welkom op het forum. Jammer te horen dat je geen goede wifi ervaring hebt. Je geeft aan dat je de zwarte wifi versterker hebt. Ik zie hier dat je die hebt in combinatie met een V10A. Ook zie ik wat notities hier dat het wifiprobleem voornamelijk op de bovenverdieping is, klopt dat? Waar in huis staan de Experia Box en de Experia Wifi?

Je noemt verder, hier, dat het issue is wel bereik maar geen internet. Heb je dat met alle apparaten, of met specifieke? Wat je kunt doen is de Experia Wifi een keer helemaal opnieuw installeren. De beste manier daarvoor is:

  • ontkoppel Experia Wifi
  • reset Experia Box
  • reset Experia Wifi
  • herkoppel en installeer de Experia Wifi opnieuw (makkelijkste manier is met de Thuis app)

Hallo,

Ik heb al de experia en extra WiFi al reset. Helaas werkt dit niet. 
De experia box staat in de meterkast beneden (voor in huis) en de extra WiFi staat op de eerste verdieping in het midden van het huis. 
als ik +-6 meter van de extra WiFi zit heb ik geen internet meer. Wel vol bereik. 
zie foto. 


Ha, dat is inderdaad niet zoals het hoort. Ik zie echter dat mijn collega al in je andere topic met je bezig is. Dan laat ik dit ook even verder aan haar over. Want anders gaan we dingen door elkaar doen.