Skip to main content
Beantwoord

Wifi problemen

  • January 3, 2021
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Sinds een kabel uit de Wi-Fi Experia is gegaan hebben we sindsdien een slechte wifi. ( kabel zit er uiteraard wel weer in ;-) )

Wat mij nu opvalt is dat het als lampje niet brand  Geprobeerd om de combi te maken met de modem maar bij beide gaat dan wel tijdelijk een oranje lampje  branden maar zijn na verloop van tijd weer uit.

Tips ? 

Beste antwoord door Maurice85

Al eens gereset? WiFi manager gebruikt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 3, 2021

Al eens gereset? WiFi manager gebruikt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

heb beide al gedaan. Ook contact gehad met de klantenservice maar kwamen we ook niet verder mee. Nu maar besloten om een monteur langs te laten komen. Dank je wel voor je reactie !!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Blindganger. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart. Is er inmiddels al een monteur langs gekomen en heeft hij/zij het probleem kunnen verhelpen? 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een KPN monteur het probleem inmiddels heeft verholpen, anders horen we het graag!