Skip to main content
Vraag

wifi problemen

  • January 10, 2021
  • 11 reacties
  • 90 keer bekeken

We hebben super slechte wifi van kpn. 

 

Leuke actie met superwifi maar bestaande klanten betalen super veel ervoor dus moet ik mijn contract opzeggen en nieuw abonnement afsluiten want dan krijg ik ze GRATIS!!! Kpn doe eens iets voor bestaande klanten!! :( 

 

Onderste verdieping 3 mb/s

1ste verdieping 18 mb/s 

 

Moet het nu echt op zoon manier?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

Heeft u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel voldoende snelheid? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

In een straal van 5 meter rondom de modem is er perfecte wifi


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

En inderdaad met de kabel aangesloten is internet ook perfect op snelheid


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

Doorloop deze link eens  en bij mijn weten als de wifi zo dramatisch is in jou woning  kun je de superwifi gratis krijgen

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

In een straal van 5 meter rondom de modem is er perfecte wifi

Ok. Nou ja, verder weg word het dus minder, maar dat is normaal.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

Modem staat in woonkamer.

Dat is de enigste kamer waar de wifi werkt 

Loop ik naar de keuken valt weg/erg traag.

 

Maar het punt waar ik over val: als ik nu een nieuw abonnement afsluit krijg ik gratis wifi versterkers. Terwijl ik nu als vaste klant 200 euro moet betalen. Gaat nergens over dit... 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 10, 2021

Tsja zo is de aktie nou eenmaal. De vaste klanten krijgen € 50,00 korting. U krijgt wel gratis experia wifi's.  Die krijgt u als u de wifimanager doet.


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

@Ingele de superwifi's kosten in de webwinkel van kpn € 149  voor 2 stuks en nieuwe klanten krijgen altijd een doceurtje wat je ongetwijfeld zelf ooit ook hebt gehad echter als kpn de vaste klanten ook doceurtjes gaat geven dan gaan in de toekomst de abonnementen behoorlijk omhooggevallen 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

Modem staat in woonkamer.

Dat is de enigste kamer waar de wifi werkt 

Loop ik naar de keuken valt weg/erg traag.

 

Maar het punt waar ik over val: als ik nu een nieuw abonnement afsluit krijg ik gratis wifi versterkers. Terwijl ik nu als vaste klant 200 euro moet betalen. Gaat nergens over dit... 

Je moet wel 6 maanden geen diensten van KPN afgenomen hebben, anders word je niet beschouwd als nieuwe klant. En krijg je dus geen SuperWiFi's. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

Bedankt voor de snelle reacties, ik heb nu 2 wifi versterkers besteld en(naar de winkel voor internetkabels) maarja je moet er iets voor over hebben 👍👍


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

@Ingele dat lijkt mij ook een goed idee