Skip to main content

Hallo, voor mijnĀ  werk moet ik nu thuiswerken en heb de versterker moeten verplaatsen naar de zolder. Nu geen internetbereik meer beneden waardoor mijn vrouw niet kan werken.

Ik heb al twee repeaters aangeschaft maar dit werkt niet.

Ik heb een expediabox v10.

Wat kan ik doen? KPN zegt toch overal internet te kunnen bieden?

groet Eric

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

@Eric LeijenĀ Hi Erik, welkom op het forum. Ik lees dat je aan 't stoeien bent met de WiFi verbinding, we denken hier graag met je mee.

Welke versterker en repeaters heb je nu in gebruik, en hoe zijn deze aangesloten op de Experia Box? Heb je de KPN Thuis app al eens gebruikt, nu je de versterker en repeaters aangesloten hebt? Deze helpt je met instellen en beheren van jouw WiFi verbinding, ik verwacht dat je daarmee verder komt met het goed instellen van WiFi in huis.Ā 


Dit gaat helaas niet, ik heb nu de versterker op zolder, op de 1e verdieping een repeater en op de begane grond ook een repeater, op een of andere manier maken ze geen verbinding?

Wat kan ik nu nog doen?

Hoor graag.

Ā 

Groet ericleijen


Kan KPN mij een nieuwe versterker sturen, ik kom hier niet mee verder.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn aangezien we beneden geen of nauwelijks verbinding hebben.

Ā 

Groeten,

Ā 

Eric Leijen


@Eric LeijenĀ We helpen je hier graag, maar om dat te kunnen doen heb ik meer informatie nodig. Ik weet alleen wat jij me vertelt. Kan je mijn eerder gestelde vragen beantwoorden? Dan denk ik graag met je mee over hoe je dit kunt oplossen.

Welke versterker en repeaters heb je nu in gebruik, en hoe zijn deze aangesloten op de Experia Box? Wat doen de lampjes?Heb je deĀ KPN Thuis appĀ al eens gebruikt, nu je de versterker en repeaters aangesloten hebt? Deze helpt je met instellen en beheren van jouw WiFi verbinding, ik verwacht dat je daarmee verder komt met het goed instellen van WiFi in huis.Ā