Skip to main content

Hallo,

Sinds een dag of drie telkens problemen met de wifi op alle apparaten. Daarvoor nooit dit soort storingen. Ook niets aan het gebruik van apparaten of instellingen gewijzigd, wat een storing eventueel zouĀ  kunnen verklaren.

Werkelijk alles in overleg met KPN geprobeerd om dit weer goed te krijgen, inclusief het installeren van een nieuw modem, maar niets helpt.

Mijn vrouw werkt in het onderwijs is ik heb een eigen bedrijf aan huis. We kunnen simpelweg geen dag zonder goede stabiele verbinding.Ā 

We zijn ten einde raad.Ā  Ā KPN doe hier aub wat aan !!!!!!!

Ā 

Ā 

Ā Ā 

Ā H

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Wij gaan je helpen!!! Wat is er precies aan de hand? Graag zoveel mogelijk info.Ā  Welke experiabox, heb je glasvezel of koper etc.


Wat moet KPN doen aan een WiFi signaal wat van zoveel externeĀ factoren afhankelijk is?

Misschien hebben je buren wel iets gedaan/veranderd waardoor jullie nu problemen hebben?

Een nieuw huishoudelijk apparaat of een vage led lamp?

Als jullie echt zo vreselijke afhankelijk zijn is er altijd nog een uiterste simpele oplossing: sluit die apparatuur bedraad aan.Ā 


Hoi @GeertAĀ en welkom op het forum! Een stabiele verbinding is dan behoorlijk cruciaal, goed dat je hier een topic voor aan hebt gemaakt. Stoort de wifi overal in huis, of op bepaalde locaties? Om wat voor problemen gaat het precies? Valt de verbinding weg, of is deze traag? Blijft de bekabelde internetverbinding wel stabiel? Ook wil ik je vragen om jeĀ forumprofielĀ aan te vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Dan kan ik op onderzoek uit.Ā 


Reageer