Aansluitingsproblemen bij Philips Smart TV Model n, 43PUS7608/12 (gratis KPN Welkomstcadeau). de TV is via het aansluitingskastje en de nieuwste WIFI versterker van KPN rechtstreeks bekabeld naar het internetmodem in onze meterkast. den
TV herkent via de HDMI uitgang wel het aansluitkastje van KPN en waarschijnlijk ook wel de WIFI versterker. Heeft immers een korte tijd goed gefunctioneerd. KPN monteur is langs geweest voor het verhelpen van een storing Internetaansluiting in de meterkast, Daar bij ook gekeken naar de problemen die wij ook kennen bij een gelijksoortige Smart TV in onze huiskamer (ook een gratis KPN Welkomstcadeau). Wat betreft de problemen die wij met de TV in de huiskamer hebben is hij mar tot een halve oplossing gekomen. Via een foefje kunnen wij wel TV kijken, maar de internetaansluiting werkt voor geen meter.
Wat ik ook doe het probleem is door mij niet oplosbaar. Zowel 0800 - 0402 evenals de back office van deze afdeling laten het afweten. Houden mij uren aan de lijn met allerlei surrogaat oplossingen die geheel niet werken. Verwijzen mij door naar Philips.
Volledig onacceptabel !! Zijn nieuwe producten, geleverd door KPN en vallen ook nog zeer ruim binnen de garantieperiode. Voelt aan vanuit KPN als een ondeugdelijk lokkertje om een abonnement aan te smeren. Ervaar je problemen dan; Zoek het zelf maar uit, wij geven niet thuis !!!!!!!!!!!
Wie weet een werkende oplossing