Skip to main content

Goedemorgen.  Ik heb hetzelfde probleem, de telefoon (Huawei p20 lite) is ter reparatie weggestuurd en ondanks één of andere update heeft dit niet geholpen.  

De laatste tijd hebben meerder mensen problemen om op ons Wi-Fi netwerk te komen. De nieuwste Samsung telefoon en een nieuwe  IPhone komen er ook lastig op. Nu krijgen zij niet de melding 'Toegang tot het netwerk ontzegd ' maar ze verbinden niet.

Alles reeds gedaan zoals resetten van de Xperia box maar allemaal zonder resultaat. 

Wie o wie heeft DE oplossing?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Sdj69 , ik neem aan dat je mensen toegang wilt verlenen tot je gastnetwerk en hopelijk niet tot je privé-netwerk, als dat niet lukt mag je dus erg blij zijn.

Waarom zou een mobiel op een wifi netwerk willen komen, die hebben toch hun eigen 4G-netwerk?

 

 


Hallo Jan D. De telefoon is van een gezinslid en die gaan gewoon via mijn netwerk.


Hallo Jan D. De telefoon is van een gezinslid en die gaan gewoon via mijn netwerk.

Hallo @Sdj69 , als de draadloze instellingen van de betreffende telefoon eens gereset worden en/of de oude verbinding verwijderen en opnieuw opbouwen wil ook wel eens helpen.

Ook zou het kunnen dat een wachtwoord tekens bevat dat een apparaat niet kan verwerken.

 


Hallo Jan. Alles is inmiddels gereset, van Xperia box tot alle Wi-Fi versterkers die ik heb. (2x)

Telefoon is ook opgestuurd ter reparatie maar ook dat lost het niet op. Ik lees op heel veel forums dat vooral Huawei telefoons hier last van hebben. Inmiddels een IPhone 7 gevonden die probleemloos werkt dus alle Huawei telefoons gaan de deur uit.


Hallo @Sdj69 

dus alle Huawei telefoons gaan de deur uit.

Ik heb het even getwitterd naar president Trump, daar zal hij blij mee zijn:laughing:


Bedankt voor je hulp met Trump!

Gelukkig zit de software die Huawei volgens  hem gebruikt niet in Microsoft en/of Apple software ....... 

Maar mijn probleem is voor nu opgelost al lijkt mij dit niet DE manier. Maar goed .....


@Sdj69 Welkom op het forum, het lijkt inderdaad een bekend Huawei probleem te zijn. Fijn dat het probleem voor nu opgelost is, maar ik ben je eens dat een andere telefoon niet de oplossing zou moeten zijn.